İstek özerklik

Bu sonuçlar, bazı kadınlar, devrim niteliğindeki yeni nesil ateşlenen bu deneyimi, Amerika Birleşik Devletleri, avukatın psikolojik bağımsızlık kadın, kendine güven, ekonomik bağımsızlık, yeterli ve master en az bağıl kendi ömrü. Yazar Judith sargeant övünme yanı "büyüyor" ve ekonomik bağımsızlık ve psikolojik. Bu tam bir Thomas Paine'in savundu 1776 savunmak için neden "yurtseverlerin", ambalajdaki broşüre common sense.

Erkekler, dile yeni cumhuriyet doktrini'müzakere ve sert bi̇r di̇lle eleşti̇ren savaşta diğer erkek; bunlar conjectured çıkarlarının kadın aynı kendi. Örneğin, subay, ordunun, emekli, bir emeklilik ama onların dul. Buna rağmen onların ısrarı için bağımsız yurttaş ana kendi mülkiyet, örneğin, onların birlikte, ruhu, eleştiri ilkesi "kapsama alanı". "Bizim eşimin sağa biz, hukuktan," sorulan Avigayil Adams, öneren, ev içi şiddet, program, mesela Cumhuriyetçiler; John Adams ardından değil, kurulu? Avigayil Adams John Adams, Mart 31, 1776, Adams ailesi....

Ve tartışmalar, erkek iyi hükümeti kendilerini dönüştürdü, saldırılara karşı, kral ve Patriklik kurumu, dişi versiyonu, yansımalar, güç aldı, bir eleştiri, ataerkil otorite, evlilik. Onların mektupları, şiirleri, kitapları ve romanları gibi, tarihçi, Susan Klepp, Beyaz kadın arama dönüştürmek için yattı. Bunlar kendi çağrısı kız daha az çocuk ve hoş geldiniz duyuru yeni hamilelik, sözcükler, teselli. Bunlar açıkça bakın, tehlikeler ve bölgeleri, doğum, yeni gereksinimleri, eğitim, çocuk ve kendi için eğitim - boğan bu talep, vaat, daha iyi bir ana, Cumhuriyeti. Ressam, kendi fark portreleri, seçtiğiniz temsil okuma kitapları yerine birlikte geleneksel semboller, doğurganlık, örneğin boynuz, bolluk.

Onlar için kendi kocalarına bağımlı, umut, kendi kaderini tayin ve bağımsızlık, övünme hem kendi siyasi kavga, yansıtılır. yatak odası. Susan Klepp, özet bu geçiş bir şekilde çarpıcı:

1776: tarafları, bağımsızlık ilanına gelen ailelerine ortalama 7.3 çocuk.

1787: tarafları, Federal Anayasa, üyeleri, ilk kabine Başkanı Washington ve üyeleri, Anayasa Mahkemesi, Amerika Birleşik Devletleri oldu, babalar aileleri olan ortalama en az beş çocuk.

Kontrast, ilk yıl, Cumhuriyet, 1775-1825, beyaz kadın değiştirdi anlam verilen, gövde, ilk, kuzey-doğu ve ülke, ve sonra daha fazla ve daha fazla. Onların devrim başladı kendi yatak odaları.

Eleştiri coverture, talep i̇nsan hakları

Genellikle tahmin kurucu olması durumunda, Amerikan biri New Yorklu, Kongre, Seneca düştüğünde, 1848, manifesto'da, "duygular". Yoksun oy, siyasi partileri ve grupları, kadın ilk savunmak, onların müdahalesi, kamu alanında daha önceden edebilmek için insan hakları. Taarruz reformcu genellikle birlikte tartışmalar, bunların geçiş, siyasi ömrü. Kökleri gibi biri New Yorklu bir sosyal hareket, arama, toplu ifade bir memnuniyetsizlik, yokluk, insan hakları ve özellikle yerel hareketler oluşur, beyaz ve siyah kadınların seferberlik, kölelik, hareketler konusunda ısrar ve fiziksel acımasızlık ve cinsel güvenlik açığı kadın ve kız. Reformcuları bulundu özellikle komisyonları oluşturulmuş, özellikle kadınlar ve onlar söz birçok grupları, genel olarak, sadece kadın. Bir azınlık, kadınların daha fazla taahhüt radikaller, ve tecrübe olan söz, halk toplantıları, Quakers kendilerini ifade kuvvet, ne eleştirmenler, sözde "ışık grupları", yani kamu toplantıları, erkek ve kadın.

Yıllar içinde 1830-1850, arasındaki işbirliğini savunucuları ayağa kalktı, yeni stratejiler, örttü, i̇nsan hakları. Bunlar mobil, tüketicilerin, boykot, üretilen ürünler, köleler. Teşekkürler, siyasi kaygıları burst, ticaret ve özel hayatı; seçim, giysi, her gün, hesaba, üretim. Boykotu tüketiciler sürekli olarak önemli bir silah, insan hakları savunucuları, sendikalar, tüm yirminci yüzyıl ya da karşı mücadeleleri, iş atölyeleri, Asya, bizim için. Diğer yandan, 1830'ler, kadın köle yoksun bırakılmışlardır, Kongre bir tür belge oldukça yenilikçi: toplu dilekçeleri. Dilekçeyi geleneksel bireysel bir eğilim yok altında bir yığın bürokratik kırmızı bant. Dilekçeyi toplu izin verilmez. Maddede Susan Zaske? Bakınız Susan Zaeske verir..., kim aldı bu aralar ayrıntı, "Kadınlar imzalı dilekçe reddettiler ve "kapsama alanı", kocalarıyla ve babalar, ve kendi varlığı bireylerin ilkeleri. "Kongre, 1837, hem anti-kölelik dilekçeleri almış - her imzalı yüzlerce kadın, ve bazı, Kadınlar ve erkekler - bunların okunması okuyana, hafta alınan meclis oturumu. Temsilcileri, Güney, tedavi halimize, belirterek,, kadın şüpheli ahlâk ve oy bir düzenleme (gag kuralı) sakınmak için incelemek, dilekçeleri ve görüşmek üzere. Ancak, John Quincy Adams, sadece eski Amerikan Başkanı kim devam kariyerine Kongre, yüksek savunmak için, kadınlar için, fikirlerini" her şeyi dokunacak, barış ve savaş, ve herhangi bir diğer önemli konu toplum için". Aşağıdaki yıllardır, kadınlar sürekli göndermek için, Kongre, uzun aralar lehinde 2590. Bu mücadeleyi benimseyerek, harika bir kampanya petitioner katkıda, yasanın 13. Değişiklik, hangi mi̇t yasal tarafı kölelik, 1865.

Bu çaba siyasi değişiklik kendisi bir deneyim politisa kadın. Ve abolitionists de saldırıya uğradı, adı, yasallığı, başladı vurgulamak - Angelina Grimke had formüllü, 1836 - "Tanrı arasında bir ayrım yapmamışsa, erkekler ve kadınlar, insanlar ne ahlaki bir adam da bir kadın". Savunma hakları, köleler, led inexorably savunmak için kendi hakları, kadınlar, ihbar, ahlaksızlık, bir araya geldiler ve orada da eleştiri cinsiyet ilişkileri tanımlanmış, gümrük ve sağ Amerikalılar. Yaz, 1848, beş arkadaş toplanıp şehir Seneca düştüğünde, Devlet, New York: bunlar düştü "torrent", "kendi hoşnutsuzluklarını birikmiş yıllar" ve karar toplanacak bir "Sözleşme, hakları, kadın". Tarih zararsız görünebilecek: Geldiler, hassas anı, Devlet, New York uğraşıp, köklü anayasa değişiklikleri ve özellikle bir karar için öneriler mevzuat gözden geçirmek için, yasa, mülkiyet, yani evli bayanlar kalabilir, mülkiyet, onlar, evlilik. Ayrıca, yılın büyük Avrupa tur, 1848 ve bir süre burada tema, insan hakları düzenli olarak geri döndü, popüler tuşuna basın. "Beyanı" duyguları, Kongre incelenir ve gözden geçirilmesi, yazılı, Elizabeth Cady Stanton, abolitionist eylemci ve genç anne. Yanıt hüküm, bağımsızlık ilanı, 1776, metin, formül ", tabii insan olayları", ve "bu gerçeklerin çarpıtıldığını, değişen, kendilerini: Tüm Kadınlar ve erkekler eşit, bunlar tarafından kendi Oluşturucu bazı yadsınamaz hakları; bu hakları, yaşam, özgürlük ve pursuit mutluluk". Düğüm, Beyanı, 1776, listesi, talep, kral, İngiltere;, Beyanı, 1848 a listesi, özel taleplerini erkek - bazen tüm erkekler, bazen sadece Amerikan vatandaşlarının, bir "gelenek, suçlar ve tekrarlanan hırsızlık kalmadan somut amacı kurulması mutlak bir zorbalık". Tüm talepler, Seneca düştüğünde, bir form veya başka bir, İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi'kabul tam bir yüzyıl sonra.

Yoksun oy, kadınlar "gönder, yasalar hangi hazırlanması", kaçan tamamen. Evli bir kadın "detaylerini değiştirmek isteyenler ölü gözler, yasa"; kadın henüz zorunlu" bir hükümet tanımaz, varlığı, onun maddi yarar sağlayabilir." dönmedi, yüksek eğitim ve dışlandığını, mesleklerini en prestijli. Önce İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi', bu kadın, onuru, insan hakları: erkek "aranan imha güven, kadınların kendi yetkileri". Bunlar ayrılmamış, "eşitlik, insan hakları, yalnızca sonucu, kimlik, insan ırk, yetenekleri ve sorumlulukları".

İstek özerklik

Bu sonuçlar, bazı kadınlar, devrim niteliğindeki yeni nesil ateşlenen bu deneyimi, Amerika Birleşik Devletleri, avukatın psikolojik bağımsızlık kadın, kendine güven, ekonomik bağımsızlık, yeterli ve master en az bağıl kendi ömrü. Yazar Judith sargeant övünme yanı "büyüyor" ve ekonomik bağımsızlık ve psikolojik. Bu tam bir Thomas Paine'in savundu 1776 savunmak için neden "yurtseverlerin", ambalajdaki broşüre common sense.

Erkekler, dile yeni cumhuriyet doktrini'müzakere ve sert bi̇r di̇lle eleşti̇ren savaşta diğer erkek; bunlar conjectured çıkarlarının kadın aynı kendi. Örneğin, subay, ordunun, emekli, bir emeklilik ama onların dul. Buna rağmen onların ısrarı için bağımsız yurttaş ana kendi mülkiyet, örneğin, onların birlikte, ruhu, eleştiri ilkesi "kapsama alanı". "Bizim eşimin sağa biz, hukuktan," sorulan Avigayil Adams, öneren, ev içi şiddet, program, mesela Cumhuriyetçiler; John Adams ardından değil, kurulu? Avigayil Adams John Adams, Mart 31, 1776, Adams ailesi....

Ve tartışmalar, erkek iyi hükümeti kendilerini dönüştürdü, saldırılara karşı, kral ve Patriklik kurumu, dişi versiyonu, yansımalar, güç aldı, bir eleştiri, ataerkil otorite, evlilik. Onların mektupları, şiirleri, kitapları ve romanları gibi, tarihçi, Susan Klepp, Beyaz kadın arama dönüştürmek için yattı. Bunlar kendi çağrısı kız daha az çocuk ve hoş geldiniz duyuru yeni hamilelik, sözcükler, teselli. Bunlar açıkça bakın, tehlikeler ve bölgeleri, doğum, yeni gereksinimleri, eğitim, çocuk ve kendi için eğitim - boğan bu talep, vaat, daha iyi bir ana, Cumhuriyeti. Ressam, kendi fark portreleri, seçtiğiniz temsil okuma kitapları yerine birlikte geleneksel semboller, doğurganlık, örneğin boynuz, bolluk.

Onlar için kendi kocalarına bağımlı, umut, kendi kaderini tayin ve bağımsızlık, övünme hem kendi siyasi kavga, yansıtılır. yatak odası. Susan Klepp, özet bu geçiş bir şekilde çarpıcı:

1776: tarafları, bağımsızlık ilanına gelen ailelerine ortalama 7.3 çocuk.

1787: tarafları, Federal Anayasa, üyeleri, ilk kabine Başkanı Washington ve üyeleri, Anayasa Mahkemesi, Amerika Birleşik Devletleri oldu, babalar aileleri olan ortalama en az beş çocuk.

Kontrast, ilk yıl, Cumhuriyet, 1775-1825, beyaz kadın değiştirdi anlam verilen, gövde, ilk, kuzey-doğu ve ülke, ve sonra daha fazla ve daha fazla. Onların devrim başladı kendi yatak odaları.

Eleştiri coverture, talep i̇nsan hakları

Genellikle tahmin kurucu olması durumunda, Amerikan biri New Yorklu, Kongre, Seneca düştüğünde, 1848, manifesto'da, "duygular". Yoksun oy, siyasi partileri ve grupları, kadın ilk savunmak, onların müdahalesi, kamu alanında daha önceden edebilmek için insan hakları. Taarruz reformcu genellikle birlikte tartışmalar, bunların geçiş, siyasi ömrü. Kökleri gibi biri New Yorklu bir sosyal hareket, arama, toplu ifade bir memnuniyetsizlik, yokluk, insan hakları ve özellikle yerel hareketler oluşur, beyaz ve siyah kadınların seferberlik, kölelik, hareketler konusunda ısrar ve fiziksel acımasızlık ve cinsel güvenlik açığı kadın ve kız. Reformcuları bulundu özellikle komisyonları oluşturulmuş, özellikle kadınlar ve onlar söz birçok grupları, genel olarak, sadece kadın. Bir azınlık, kadınların daha fazla taahhüt radikaller, ve tecrübe olan söz, halk toplantıları, Quakers kendilerini ifade kuvvet, ne eleştirmenler, sözde "ışık grupları", yani kamu toplantıları, erkek ve kadın.

Yıllar içinde 1830-1850, arasındaki işbirliğini savunucuları ayağa kalktı, yeni stratejiler, örttü, i̇nsan hakları. Bunlar mobil, tüketicilerin, boykot, üretilen ürünler, köleler. Teşekkürler, siyasi kaygıları burst, ticaret ve özel hayatı; seçim, giysi, her gün, hesaba, üretim. Boykotu tüketiciler sürekli olarak önemli bir silah, insan hakları savunucuları, sendikalar, tüm yirminci yüzyıl ya da karşı mücadeleleri, iş atölyeleri, Asya, bizim için. Diğer yandan, 1830'ler, kadın köle yoksun bırakılmışlardır, Kongre bir tür belge oldukça yenilikçi: toplu dilekçeleri. Dilekçeyi geleneksel bireysel bir eğilim yok altında bir yığın bürokratik kırmızı bant. Dilekçeyi toplu izin verilmez. Maddede Susan Zaske? Bakınız Susan Zaeske verir..., kim aldı bu aralar ayrıntı, "Kadınlar imzalı dilekçe reddettiler ve "kapsama alanı", kocalarıyla ve babalar, ve kendi varlığı bireylerin ilkeleri. "Kongre, 1837, hem anti-kölelik dilekçeleri almış - her imzalı yüzlerce kadın, ve bazı, Kadınlar ve erkekler - bunların okunması okuyana, hafta alınan meclis oturumu. Temsilcileri, Güney, tedavi halimize, belirterek,, kadın şüpheli ahlâk ve oy bir düzenleme (gag kuralı) sakınmak için incelemek, dilekçeleri ve görüşmek üzere. Ancak, John Quincy Adams, sadece eski Amerikan Başkanı kim devam kariyerine Kongre, yüksek savunmak için, kadınlar için, fikirlerini" her şeyi dokunacak, barış ve savaş, ve herhangi bir diğer önemli konu toplum için". Aşağıdaki yıllardır, kadınlar sürekli göndermek için, Kongre, uzun aralar lehinde 2590. Bu mücadeleyi benimseyerek, harika bir kampanya petitioner katkıda, yasanın 13. Değişiklik, hangi mi̇t yasal tarafı kölelik, 1865.

Bu çaba siyasi değişiklik kendisi bir deneyim politisa kadın. Ve abolitionists de saldırıya uğradı, adı, yasallığı, başladı vurgulamak - Angelina Grimke had formüllü, 1836 - "Tanrı arasında bir ayrım yapmamışsa, erkekler ve kadınlar, insanlar ne ahlaki bir adam da bir kadın". Savunma hakları, köleler, led inexorably savunmak için kendi hakları, kadınlar, ihbar, ahlaksızlık, bir araya geldiler ve orada da eleştiri cinsiyet ilişkileri tanımlanmış, gümrük ve sağ Amerikalılar. Yaz, 1848, beş arkadaş toplanıp şehir Seneca düştüğünde, Devlet, New York: bunlar düştü "torrent", "kendi hoşnutsuzluklarını birikmiş yıllar" ve karar toplanacak bir "Sözleşme, hakları, kadın". Tarih zararsız görünebilecek: Geldiler, hassas anı, Devlet, New York uğraşıp, köklü anayasa değişiklikleri ve özellikle bir karar için öneriler mevzuat gözden geçirmek için, yasa, mülkiyet, yani evli bayanlar kalabilir, mülkiyet, onlar, evlilik. Ayrıca, yılın büyük Avrupa tur, 1848 ve bir süre burada tema, insan hakları düzenli olarak geri döndü, popüler tuşuna basın. "Beyanı" duyguları, Kongre incelenir ve gözden geçirilmesi, yazılı, Elizabeth Cady Stanton, abolitionist eylemci ve genç anne. Yanıt hüküm, bağımsızlık ilanı, 1776, metin, formül ", tabii insan olayları", ve "bu gerçeklerin çarpıtıldığını, değişen, kendilerini: Tüm Kadınlar ve erkekler eşit, bunlar tarafından kendi Oluşturucu bazı yadsınamaz hakları; bu hakları, yaşam, özgürlük ve pursuit mutluluk". Düğüm, Beyanı, 1776, listesi, talep, kral, İngiltere;, Beyanı, 1848 a listesi, özel taleplerini erkek - bazen tüm erkekler, bazen sadece Amerikan vatandaşlarının, bir "gelenek, suçlar ve tekrarlanan hırsızlık kalmadan somut amacı kurulması mutlak bir zorbalık". Tüm talepler, Seneca düştüğünde, bir form veya başka bir, İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi'kabul tam bir yüzyıl sonra.

Yoksun oy, kadınlar "gönder, yasalar hangi hazırlanması", kaçan tamamen. Evli bir kadın "detaylerini değiştirmek isteyenler ölü gözler, yasa"; kadın henüz zorunlu" bir hükümet tanımaz, varlığı, onun maddi yarar sağlayabilir." dönmedi, yüksek eğitim ve dışlandığını, mesleklerini en prestijli. Önce İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi', bu kadın, onuru, insan hakları: erkek "aranan imha güven, kadınların kendi yetkileri". Bunlar ayrılmamış, "eşitlik, insan hakları, yalnızca sonucu, kimlik, insan ırk, yetenekleri ve sorumlulukları".

İstek özerklik

Bu sonuçlar, bazı kadınlar, devrim niteliğindeki yeni nesil ateşlenen bu deneyimi, Amerika Birleşik Devletleri, avukatın psikolojik bağımsızlık kadın, kendine güven, ekonomik bağımsızlık, yeterli ve master en az bağıl kendi ömrü. Yazar Judith sargeant övünme yanı "büyüyor" ve ekonomik bağımsızlık ve psikolojik. Bu tam bir Thomas Paine'in savundu 1776 savunmak için neden "yurtseverlerin", ambalajdaki broşüre common sense.

Erkekler, dile yeni cumhuriyet doktrini'müzakere ve sert bi̇r di̇lle eleşti̇ren savaşta diğer erkek; bunlar conjectured çıkarlarının kadın aynı kendi. Örneğin, subay, ordunun, emekli, bir emeklilik ama onların dul. Buna rağmen onların ısrarı için bağımsız yurttaş ana kendi mülkiyet, örneğin, onların birlikte, ruhu, eleştiri ilkesi "kapsama alanı". "Bizim eşimin sağa biz, hukuktan," sorulan Avigayil Adams, öneren, ev içi şiddet, program, mesela Cumhuriyetçiler; John Adams ardından değil, kurulu? Avigayil Adams John Adams, Mart 31, 1776, Adams ailesi....

Ve tartışmalar, erkek iyi hükümeti kendilerini dönüştürdü, saldırılara karşı, kral ve Patriklik kurumu, dişi versiyonu, yansımalar, güç aldı, bir eleştiri, ataerkil otorite, evlilik. Onların mektupları, şiirleri, kitapları ve romanları gibi, tarihçi, Susan Klepp, Beyaz kadın arama dönüştürmek için yattı. Bunlar kendi çağrısı kız daha az çocuk ve hoş geldiniz duyuru yeni hamilelik, sözcükler, teselli. Bunlar açıkça bakın, tehlikeler ve bölgeleri, doğum, yeni gereksinimleri, eğitim, çocuk ve kendi için eğitim - boğan bu talep, vaat, daha iyi bir ana, Cumhuriyeti. Ressam, kendi fark portreleri, seçtiğiniz temsil okuma kitapları yerine birlikte geleneksel semboller, doğurganlık, örneğin boynuz, bolluk.

Onlar için kendi kocalarına bağımlı, umut, kendi kaderini tayin ve bağımsızlık, övünme hem kendi siyasi kavga, yansıtılır. yatak odası. Susan Klepp, özet bu geçiş bir şekilde çarpıcı:

1776: tarafları, bağımsızlık ilanına gelen ailelerine ortalama 7.3 çocuk.

1787: tarafları, Federal Anayasa, üyeleri, ilk kabine Başkanı Washington ve üyeleri, Anayasa Mahkemesi, Amerika Birleşik Devletleri oldu, babalar aileleri olan ortalama en az beş çocuk.

Kontrast, ilk yıl, Cumhuriyet, 1775-1825, beyaz kadın değiştirdi anlam verilen, gövde, ilk, kuzey-doğu ve ülke, ve sonra daha fazla ve daha fazla. Onların devrim başladı kendi yatak odaları.

Eleştiri coverture, talep i̇nsan hakları

Genellikle tahmin kurucu olması durumunda, Amerikan biri New Yorklu, Kongre, Seneca düştüğünde, 1848, manifesto'da, "duygular". Yoksun oy, siyasi partileri ve grupları, kadın ilk savunmak, onların müdahalesi, kamu alanında daha önceden edebilmek için insan hakları. Taarruz reformcu genellikle birlikte tartışmalar, bunların geçiş, siyasi ömrü. Kökleri gibi biri New Yorklu bir sosyal hareket, arama, toplu ifade bir memnuniyetsizlik, yokluk, insan hakları ve özellikle yerel hareketler oluşur, beyaz ve siyah kadınların seferberlik, kölelik, hareketler konusunda ısrar ve fiziksel acımasızlık ve cinsel güvenlik açığı kadın ve kız. Reformcuları bulundu özellikle komisyonları oluşturulmuş, özellikle kadınlar ve onlar söz birçok grupları, genel olarak, sadece kadın. Bir azınlık, kadınların daha fazla taahhüt radikaller, ve tecrübe olan söz, halk toplantıları, Quakers kendilerini ifade kuvvet, ne eleştirmenler, sözde "ışık grupları", yani kamu toplantıları, erkek ve kadın.

Yıllar içinde 1830-1850, arasındaki işbirliğini savunucuları ayağa kalktı, yeni stratejiler, örttü, i̇nsan hakları. Bunlar mobil, tüketicilerin, boykot, üretilen ürünler, köleler. Teşekkürler, siyasi kaygıları burst, ticaret ve özel hayatı; seçim, giysi, her gün, hesaba, üretim. Boykotu tüketiciler sürekli olarak önemli bir silah, insan hakları savunucuları, sendikalar, tüm yirminci yüzyıl ya da karşı mücadeleleri, iş atölyeleri, Asya, bizim için. Diğer yandan, 1830'ler, kadın köle yoksun bırakılmışlardır, Kongre bir tür belge oldukça yenilikçi: toplu dilekçeleri. Dilekçeyi geleneksel bireysel bir eğilim yok altında bir yığın bürokratik kırmızı bant. Dilekçeyi toplu izin verilmez. Maddede Susan Zaske? Bakınız Susan Zaeske verir..., kim aldı bu aralar ayrıntı, "Kadınlar imzalı dilekçe reddettiler ve "kapsama alanı", kocalarıyla ve babalar, ve kendi varlığı bireylerin ilkeleri. "Kongre, 1837, hem anti-kölelik dilekçeleri almış - her imzalı yüzlerce kadın, ve bazı, Kadınlar ve erkekler - bunların okunması okuyana, hafta alınan meclis oturumu. Temsilcileri, Güney, tedavi halimize, belirterek,, kadın şüpheli ahlâk ve oy bir düzenleme (gag kuralı) sakınmak için incelemek, dilekçeleri ve görüşmek üzere. Ancak, John Quincy Adams, sadece eski Amerikan Başkanı kim devam kariyerine Kongre, yüksek savunmak için, kadınlar için, fikirlerini" her şeyi dokunacak, barış ve savaş, ve herhangi bir diğer önemli konu toplum için". Aşağıdaki yıllardır, kadınlar sürekli göndermek için, Kongre, uzun aralar lehinde 2590. Bu mücadeleyi benimseyerek, harika bir kampanya petitioner katkıda, yasanın 13. Değişiklik, hangi mi̇t yasal tarafı kölelik, 1865.

Bu çaba siyasi değişiklik kendisi bir deneyim politisa kadın. Ve abolitionists de saldırıya uğradı, adı, yasallığı, başladı vurgulamak - Angelina Grimke had formüllü, 1836 - "Tanrı arasında bir ayrım yapmamışsa, erkekler ve kadınlar, insanlar ne ahlaki bir adam da bir kadın". Savunma hakları, köleler, led inexorably savunmak için kendi hakları, kadınlar, ihbar, ahlaksızlık, bir araya geldiler ve orada da eleştiri cinsiyet ilişkileri tanımlanmış, gümrük ve sağ Amerikalılar. Yaz, 1848, beş arkadaş toplanıp şehir Seneca düştüğünde, Devlet, New York: bunlar düştü "torrent", "kendi hoşnutsuzluklarını birikmiş yıllar" ve karar toplanacak bir "Sözleşme, hakları, kadın". Tarih zararsız görünebilecek: Geldiler, hassas anı, Devlet, New York uğraşıp, köklü anayasa değişiklikleri ve özellikle bir karar için öneriler mevzuat gözden geçirmek için, yasa, mülkiyet, yani evli bayanlar kalabilir, mülkiyet, onlar, evlilik. Ayrıca, yılın büyük Avrupa tur, 1848 ve bir süre burada tema, insan hakları düzenli olarak geri döndü, popüler tuşuna basın. "Beyanı" duyguları, Kongre incelenir ve gözden geçirilmesi, yazılı, Elizabeth Cady Stanton, abolitionist eylemci ve genç anne. Yanıt hüküm, bağımsızlık ilanı, 1776, metin, formül ", tabii insan olayları", ve "bu gerçeklerin çarpıtıldığını, değişen, kendilerini: Tüm Kadınlar ve erkekler eşit, bunlar tarafından kendi Oluşturucu bazı yadsınamaz hakları; bu hakları, yaşam, özgürlük ve pursuit mutluluk". Düğüm, Beyanı, 1776, listesi, talep, kral, İngiltere;, Beyanı, 1848 a listesi, özel taleplerini erkek - bazen tüm erkekler, bazen sadece Amerikan vatandaşlarının, bir "gelenek, suçlar ve tekrarlanan hırsızlık kalmadan somut amacı kurulması mutlak bir zorbalık". Tüm talepler, Seneca düştüğünde, bir form veya başka bir, İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi'kabul tam bir yüzyıl sonra.

Yoksun oy, kadınlar "gönder, yasalar hangi hazırlanması", kaçan tamamen. Evli bir kadın "detaylerini değiştirmek isteyenler ölü gözler, yasa"; kadın henüz zorunlu" bir hükümet tanımaz, varlığı, onun maddi yarar sağlayabilir." dönmedi, yüksek eğitim ve dışlandığını, mesleklerini en prestijli. Önce İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi', bu kadın, onuru, insan hakları: erkek "aranan imha güven, kadınların kendi yetkileri". Bunlar ayrılmamış, "eşitlik, insan hakları, yalnızca sonucu, kimlik, insan ırk, yetenekleri ve sorumlulukları".

İstek özerklik

Bu sonuçlar, bazı kadınlar, devrim niteliğindeki yeni nesil ateşlenen bu deneyimi, Amerika Birleşik Devletleri, avukatın psikolojik bağımsızlık kadın, kendine güven, ekonomik bağımsızlık, yeterli ve master en az bağıl kendi ömrü. Yazar Judith sargeant övünme yanı "büyüyor" ve ekonomik bağımsızlık ve psikolojik. Bu tam bir Thomas Paine'in savundu 1776 savunmak için neden "yurtseverlerin", ambalajdaki broşüre common sense.

Erkekler, dile yeni cumhuriyet doktrini'müzakere ve sert bi̇r di̇lle eleşti̇ren savaşta diğer erkek; bunlar conjectured çıkarlarının kadın aynı kendi. Örneğin, subay, ordunun, emekli, bir emeklilik ama onların dul. Buna rağmen onların ısrarı için bağımsız yurttaş ana kendi mülkiyet, örneğin, onların birlikte, ruhu, eleştiri ilkesi "kapsama alanı". "Bizim eşimin sağa biz, hukuktan," sorulan Avigayil Adams, öneren, ev içi şiddet, program, mesela Cumhuriyetçiler; John Adams ardından değil, kurulu? Avigayil Adams John Adams, Mart 31, 1776, Adams ailesi....

Ve tartışmalar, erkek iyi hükümeti kendilerini dönüştürdü, saldırılara karşı, kral ve Patriklik kurumu, dişi versiyonu, yansımalar, güç aldı, bir eleştiri, ataerkil otorite, evlilik. Onların mektupları, şiirleri, kitapları ve romanları gibi, tarihçi, Susan Klepp, Beyaz kadın arama dönüştürmek için yattı. Bunlar kendi çağrısı kız daha az çocuk ve hoş geldiniz duyuru yeni hamilelik, sözcükler, teselli. Bunlar açıkça bakın, tehlikeler ve bölgeleri, doğum, yeni gereksinimleri, eğitim, çocuk ve kendi için eğitim - boğan bu talep, vaat, daha iyi bir ana, Cumhuriyeti. Ressam, kendi fark portreleri, seçtiğiniz temsil okuma kitapları yerine birlikte geleneksel semboller, doğurganlık, örneğin boynuz, bolluk.

Onlar için kendi kocalarına bağımlı, umut, kendi kaderini tayin ve bağımsızlık, övünme hem kendi siyasi kavga, yansıtılır. yatak odası. Susan Klepp, özet bu geçiş bir şekilde çarpıcı:

1776: tarafları, bağımsızlık ilanına gelen ailelerine ortalama 7.3 çocuk.

1787: tarafları, Federal Anayasa, üyeleri, ilk kabine Başkanı Washington ve üyeleri, Anayasa Mahkemesi, Amerika Birleşik Devletleri oldu, babalar aileleri olan ortalama en az beş çocuk.

Kontrast, ilk yıl, Cumhuriyet, 1775-1825, beyaz kadın değiştirdi anlam verilen, gövde, ilk, kuzey-doğu ve ülke, ve sonra daha fazla ve daha fazla. Onların devrim başladı kendi yatak odaları.

Eleştiri coverture, talep i̇nsan hakları

Genellikle tahmin kurucu olması durumunda, Amerikan biri New Yorklu, Kongre, Seneca düştüğünde, 1848, manifesto'da, "duygular". Yoksun oy, siyasi partileri ve grupları, kadın ilk savunmak, onların müdahalesi, kamu alanında daha önceden edebilmek için insan hakları. Taarruz reformcu genellikle birlikte tartışmalar, bunların geçiş, siyasi ömrü. Kökleri gibi biri New Yorklu bir sosyal hareket, arama, toplu ifade bir memnuniyetsizlik, yokluk, insan hakları ve özellikle yerel hareketler oluşur, beyaz ve siyah kadınların seferberlik, kölelik, hareketler konusunda ısrar ve fiziksel acımasızlık ve cinsel güvenlik açığı kadın ve kız. Reformcuları bulundu özellikle komisyonları oluşturulmuş, özellikle kadınlar ve onlar söz birçok grupları, genel olarak, sadece kadın. Bir azınlık, kadınların daha fazla taahhüt radikaller, ve tecrübe olan söz, halk toplantıları, Quakers kendilerini ifade kuvvet, ne eleştirmenler, sözde "ışık grupları", yani kamu toplantıları, erkek ve kadın.

Yıllar içinde 1830-1850, arasındaki işbirliğini savunucuları ayağa kalktı, yeni stratejiler, örttü, i̇nsan hakları. Bunlar mobil, tüketicilerin, boykot, üretilen ürünler, köleler. Teşekkürler, siyasi kaygıları burst, ticaret ve özel hayatı; seçim, giysi, her gün, hesaba, üretim. Boykotu tüketiciler sürekli olarak önemli bir silah, insan hakları savunucuları, sendikalar, tüm yirminci yüzyıl ya da karşı mücadeleleri, iş atölyeleri, Asya, bizim için. Diğer yandan, 1830'ler, kadın köle yoksun bırakılmışlardır, Kongre bir tür belge oldukça yenilikçi: toplu dilekçeleri. Dilekçeyi geleneksel bireysel bir eğilim yok altında bir yığın bürokratik kırmızı bant. Dilekçeyi toplu izin verilmez. Maddede Susan Zaske? Bakınız Susan Zaeske verir..., kim aldı bu aralar ayrıntı, "Kadınlar imzalı dilekçe reddettiler ve "kapsama alanı", kocalarıyla ve babalar, ve kendi varlığı bireylerin ilkeleri. "Kongre, 1837, hem anti-kölelik dilekçeleri almış - her imzalı yüzlerce kadın, ve bazı, Kadınlar ve erkekler - bunların okunması okuyana, hafta alınan meclis oturumu. Temsilcileri, Güney, tedavi halimize, belirterek,, kadın şüpheli ahlâk ve oy bir düzenleme (gag kuralı) sakınmak için incelemek, dilekçeleri ve görüşmek üzere. Ancak, John Quincy Adams, sadece eski Amerikan Başkanı kim devam kariyerine Kongre, yüksek savunmak için, kadınlar için, fikirlerini" her şeyi dokunacak, barış ve savaş, ve herhangi bir diğer önemli konu toplum için". Aşağıdaki yıllardır, kadınlar sürekli göndermek için, Kongre, uzun aralar lehinde 2590. Bu mücadeleyi benimseyerek, harika bir kampanya petitioner katkıda, yasanın 13. Değişiklik, hangi mi̇t yasal tarafı kölelik, 1865.

Bu çaba siyasi değişiklik kendisi bir deneyim politisa kadın. Ve abolitionists de saldırıya uğradı, adı, yasallığı, başladı vurgulamak - Angelina Grimke had formüllü, 1836 - "Tanrı arasında bir ayrım yapmamışsa, erkekler ve kadınlar, insanlar ne ahlaki bir adam da bir kadın". Savunma hakları, köleler, led inexorably savunmak için kendi hakları, kadınlar, ihbar, ahlaksızlık, bir araya geldiler ve orada da eleştiri cinsiyet ilişkileri tanımlanmış, gümrük ve sağ Amerikalılar. Yaz, 1848, beş arkadaş toplanıp şehir Seneca düştüğünde, Devlet, New York: bunlar düştü "torrent", "kendi hoşnutsuzluklarını birikmiş yıllar" ve karar toplanacak bir "Sözleşme, hakları, kadın". Tarih zararsız görünebilecek: Geldiler, hassas anı, Devlet, New York uğraşıp, köklü anayasa değişiklikleri ve özellikle bir karar için öneriler mevzuat gözden geçirmek için, yasa, mülkiyet, yani evli bayanlar kalabilir, mülkiyet, onlar, evlilik. Ayrıca, yılın büyük Avrupa tur, 1848 ve bir süre burada tema, insan hakları düzenli olarak geri döndü, popüler tuşuna basın. "Beyanı" duyguları, Kongre incelenir ve gözden geçirilmesi, yazılı, Elizabeth Cady Stanton, abolitionist eylemci ve genç anne. Yanıt hüküm, bağımsızlık ilanı, 1776, metin, formül ", tabii insan olayları", ve "bu gerçeklerin çarpıtıldığını, değişen, kendilerini: Tüm Kadınlar ve erkekler eşit, bunlar tarafından kendi Oluşturucu bazı yadsınamaz hakları; bu hakları, yaşam, özgürlük ve pursuit mutluluk". Düğüm, Beyanı, 1776, listesi, talep, kral, İngiltere;, Beyanı, 1848 a listesi, özel taleplerini erkek - bazen tüm erkekler, bazen sadece Amerikan vatandaşlarının, bir "gelenek, suçlar ve tekrarlanan hırsızlık kalmadan somut amacı kurulması mutlak bir zorbalık". Tüm talepler, Seneca düştüğünde, bir form veya başka bir, İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi'kabul tam bir yüzyıl sonra.

Yoksun oy, kadınlar "gönder, yasalar hangi hazırlanması", kaçan tamamen. Evli bir kadın "detaylerini değiştirmek isteyenler ölü gözler, yasa"; kadın henüz zorunlu" bir hükümet tanımaz, varlığı, onun maddi yarar sağlayabilir." dönmedi, yüksek eğitim ve dışlandığını, mesleklerini en prestijli. Önce İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi', bu kadın, onuru, insan hakları: erkek "aranan imha güven, kadınların kendi yetkileri". Bunlar ayrılmamış, "eşitlik, insan hakları, yalnızca sonucu, kimlik, insan ırk, yetenekleri ve sorumlulukları".

İstek özerklik

Bu sonuçlar, bazı kadınlar, devrim niteliğindeki yeni nesil ateşlenen bu deneyimi, Amerika Birleşik Devletleri, avukatın psikolojik bağımsızlık kadın, kendine güven, ekonomik bağımsızlık, yeterli ve master en az bağıl kendi ömrü. Yazar Judith sargeant övünme yanı "büyüyor" ve ekonomik bağımsızlık ve psikolojik. Bu tam bir Thomas Paine'in savundu 1776 savunmak için neden "yurtseverlerin", ambalajdaki broşüre common sense.

Erkekler, dile yeni cumhuriyet doktrini'müzakere ve sert bi̇r di̇lle eleşti̇ren savaşta diğer erkek; bunlar conjectured çıkarlarının kadın aynı kendi. Örneğin, subay, ordunun, emekli, bir emeklilik ama onların dul. Buna rağmen onların ısrarı için bağımsız yurttaş ana kendi mülkiyet, örneğin, onların birlikte, ruhu, eleştiri ilkesi "kapsama alanı". "Bizim eşimin sağa biz, hukuktan," sorulan Avigayil Adams, öneren, ev içi şiddet, program, mesela Cumhuriyetçiler; John Adams ardından değil, kurulu? Avigayil Adams John Adams, Mart 31, 1776, Adams ailesi....

Ve tartışmalar, erkek iyi hükümeti kendilerini dönüştürdü, saldırılara karşı, kral ve Patriklik kurumu, dişi versiyonu, yansımalar, güç aldı, bir eleştiri, ataerkil otorite, evlilik. Onların mektupları, şiirleri, kitapları ve romanları gibi, tarihçi, Susan Klepp, Beyaz kadın arama dönüştürmek için yattı. Bunlar kendi çağrısı kız daha az çocuk ve hoş geldiniz duyuru yeni hamilelik, sözcükler, teselli. Bunlar açıkça bakın, tehlikeler ve bölgeleri, doğum, yeni gereksinimleri, eğitim, çocuk ve kendi için eğitim - boğan bu talep, vaat, daha iyi bir ana, Cumhuriyeti. Ressam, kendi fark portreleri, seçtiğiniz temsil okuma kitapları yerine birlikte geleneksel semboller, doğurganlık, örneğin boynuz, bolluk.

Onlar için kendi kocalarına bağımlı, umut, kendi kaderini tayin ve bağımsızlık, övünme hem kendi siyasi kavga, yansıtılır. yatak odası. Susan Klepp, özet bu geçiş bir şekilde çarpıcı:

1776: tarafları, bağımsızlık ilanına gelen ailelerine ortalama 7.3 çocuk.

1787: tarafları, Federal Anayasa, üyeleri, ilk kabine Başkanı Washington ve üyeleri, Anayasa Mahkemesi, Amerika Birleşik Devletleri oldu, babalar aileleri olan ortalama en az beş çocuk.

Kontrast, ilk yıl, Cumhuriyet, 1775-1825, beyaz kadın değiştirdi anlam verilen, gövde, ilk, kuzey-doğu ve ülke, ve sonra daha fazla ve daha fazla. Onların devrim başladı kendi yatak odaları.

Eleştiri coverture, talep i̇nsan hakları

Genellikle tahmin kurucu olması durumunda, Amerikan biri New Yorklu, Kongre, Seneca düştüğünde, 1848, manifesto'da, "duygular". Yoksun oy, siyasi partileri ve grupları, kadın ilk savunmak, onların müdahalesi, kamu alanında daha önceden edebilmek için insan hakları. Taarruz reformcu genellikle birlikte tartışmalar, bunların geçiş, siyasi ömrü. Kökleri gibi biri New Yorklu bir sosyal hareket, arama, toplu ifade bir memnuniyetsizlik, yokluk, insan hakları ve özellikle yerel hareketler oluşur, beyaz ve siyah kadınların seferberlik, kölelik, hareketler konusunda ısrar ve fiziksel acımasızlık ve cinsel güvenlik açığı kadın ve kız. Reformcuları bulundu özellikle komisyonları oluşturulmuş, özellikle kadınlar ve onlar söz birçok grupları, genel olarak, sadece kadın. Bir azınlık, kadınların daha fazla taahhüt radikaller, ve tecrübe olan söz, halk toplantıları, Quakers kendilerini ifade kuvvet, ne eleştirmenler, sözde "ışık grupları", yani kamu toplantıları, erkek ve kadın.

Yıllar içinde 1830-1850, arasındaki işbirliğini savunucuları ayağa kalktı, yeni stratejiler, örttü, i̇nsan hakları. Bunlar mobil, tüketicilerin, boykot, üretilen ürünler, köleler. Teşekkürler, siyasi kaygıları burst, ticaret ve özel hayatı; seçim, giysi, her gün, hesaba, üretim. Boykotu tüketiciler sürekli olarak önemli bir silah, insan hakları savunucuları, sendikalar, tüm yirminci yüzyıl ya da karşı mücadeleleri, iş atölyeleri, Asya, bizim için. Diğer yandan, 1830'ler, kadın köle yoksun bırakılmışlardır, Kongre bir tür belge oldukça yenilikçi: toplu dilekçeleri. Dilekçeyi geleneksel bireysel bir eğilim yok altında bir yığın bürokratik kırmızı bant. Dilekçeyi toplu izin verilmez. Maddede Susan Zaske? Bakınız Susan Zaeske verir..., kim aldı bu aralar ayrıntı, "Kadınlar imzalı dilekçe reddettiler ve "kapsama alanı", kocalarıyla ve babalar, ve kendi varlığı bireylerin ilkeleri. "Kongre, 1837, hem anti-kölelik dilekçeleri almış - her imzalı yüzlerce kadın, ve bazı, Kadınlar ve erkekler - bunların okunması okuyana, hafta alınan meclis oturumu. Temsilcileri, Güney, tedavi halimize, belirterek,, kadın şüpheli ahlâk ve oy bir düzenleme (gag kuralı) sakınmak için incelemek, dilekçeleri ve görüşmek üzere. Ancak, John Quincy Adams, sadece eski Amerikan Başkanı kim devam kariyerine Kongre, yüksek savunmak için, kadınlar için, fikirlerini" her şeyi dokunacak, barış ve savaş, ve herhangi bir diğer önemli konu toplum için". Aşağıdaki yıllardır, kadınlar sürekli göndermek için, Kongre, uzun aralar lehinde 2590. Bu mücadeleyi benimseyerek, harika bir kampanya petitioner katkıda, yasanın 13. Değişiklik, hangi mi̇t yasal tarafı kölelik, 1865.

Bu çaba siyasi değişiklik kendisi bir deneyim politisa kadın. Ve abolitionists de saldırıya uğradı, adı, yasallığı, başladı vurgulamak - Angelina Grimke had formüllü, 1836 - "Tanrı arasında bir ayrım yapmamışsa, erkekler ve kadınlar, insanlar ne ahlaki bir adam da bir kadın". Savunma hakları, köleler, led inexorably savunmak için kendi hakları, kadınlar, ihbar, ahlaksızlık, bir araya geldiler ve orada da eleştiri cinsiyet ilişkileri tanımlanmış, gümrük ve sağ Amerikalılar. Yaz, 1848, beş arkadaş toplanıp şehir Seneca düştüğünde, Devlet, New York: bunlar düştü "torrent", "kendi hoşnutsuzluklarını birikmiş yıllar" ve karar toplanacak bir "Sözleşme, hakları, kadın". Tarih zararsız görünebilecek: Geldiler, hassas anı, Devlet, New York uğraşıp, köklü anayasa değişiklikleri ve özellikle bir karar için öneriler mevzuat gözden geçirmek için, yasa, mülkiyet, yani evli bayanlar kalabilir, mülkiyet, onlar, evlilik. Ayrıca, yılın büyük Avrupa tur, 1848 ve bir süre burada tema, insan hakları düzenli olarak geri döndü, popüler tuşuna basın. "Beyanı" duyguları, Kongre incelenir ve gözden geçirilmesi, yazılı, Elizabeth Cady Stanton, abolitionist eylemci ve genç anne. Yanıt hüküm, bağımsızlık ilanı, 1776, metin, formül ", tabii insan olayları", ve "bu gerçeklerin çarpıtıldığını, değişen, kendilerini: Tüm Kadınlar ve erkekler eşit, bunlar tarafından kendi Oluşturucu bazı yadsınamaz hakları; bu hakları, yaşam, özgürlük ve pursuit mutluluk". Düğüm, Beyanı, 1776, listesi, talep, kral, İngiltere;, Beyanı, 1848 a listesi, özel taleplerini erkek - bazen tüm erkekler, bazen sadece Amerikan vatandaşlarının, bir "gelenek, suçlar ve tekrarlanan hırsızlık kalmadan somut amacı kurulması mutlak bir zorbalık". Tüm talepler, Seneca düştüğünde, bir form veya başka bir, İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi'kabul tam bir yüzyıl sonra.

Yoksun oy, kadınlar "gönder, yasalar hangi hazırlanması", kaçan tamamen. Evli bir kadın "detaylerini değiştirmek isteyenler ölü gözler, yasa"; kadın henüz zorunlu" bir hükümet tanımaz, varlığı, onun maddi yarar sağlayabilir." dönmedi, yüksek eğitim ve dışlandığını, mesleklerini en prestijli. Önce İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi', bu kadın, onuru, insan hakları: erkek "aranan imha güven, kadınların kendi yetkileri". Bunlar ayrılmamış, "eşitlik, insan hakları, yalnızca sonucu, kimlik, insan ırk, yetenekleri ve sorumlulukları".